Isnin, 24 Ogos 2009

Sandiwara Perak Dan Bala Berulang Lagi (TERBARU)

Pada 20 Ogos lalu, rakan kongsi Rohaizat, Yusri Ishak membuat pendedahan tentang salahlaku Rohaizat di Yayasan Aman, Penanti. Bukan setakat sidang media, malah beliau turut serta dipentas-pentas ceramah Pas pada malam-malam berikutnya.

Tetapi semalam, beliau telah membuat satu lagi sidang media, jauh dari Permatang Pasir. Sidang media yang dibuat di Hotel Grand Season, menyaksikan Yusri membuat ‘about-turn’, dan menyatakan kekesalan beliau kerana Pakatan Rakyat telah menyalahgunakan isu tersebut.

sumber : Perakexpress

kes Kedua

Kalau semalam, rakan kongsi Rohaizat hilang dan tiba-tiba muncul di Kuala Lumpur dan membuat sidang akhbar menyalahkan Pakatan Rakyat pula, kini bapa Rafizah pula hilang.Kami tidak menolak kemungkinan, selepas ini, bapa Rafizah pula akan membuat pengakuan menafikan apa yang dikatakan sebelum ini.

Sumber : Perakexpress

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

inilah gaya politik Najib dan Rosmah.

Mereka fikir dengan berbuat demikian rakyat akan percaya??

rakyat yang celik tidak akan terpedaya..

Percayalah

Hanya PEKIDA, PEWARIS dan totok Umno sahaja percaya.

Sudahlah Najib..hentikan permainan kotor macam ini.

Rakyat akan tetap hukum Zionis Bn.

Ingatlah peristiwa Bukit Gantang...

Tipu - helah mu telah dibalas dengan rakyat menolak Bn secara total.

Begitu juga dengan Bukit Selambau. Bekas ADUN tersebut telah diugut berbagai -bagai dan akhirnya kerana khuatir nyawanya maka beliau meletakkan jawatan.

Rakyat hukum Bn di Bukit Selambau.

Manik Urai rakyat tetap hukum Bn. Hatta jutaan ringgit telah dihabiskan.

SEKALI LAGI KAU MELAKUKAN KESILAPAN.

RAKYAT PASTI AKAN MENGHUKUM KAMU!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.