Rabu, 19 Ogos 2009

Kalau Najib Ketua Menipu..Calonnya Lagilah!!

Merujuk kepada pertanyaan-pertanyaan dari pihak media, kami ingin menjelaskan status Rohaizat Othman sebagai peguambela dan peguamcara.
Lembaga Disiplin Peguambela dan Peguamcara menyingkir Rohaizat Othman dari Senarai Peguambela dan Peguamcara pada 7 March 2008 selepas beliau didapati bersalah kerana penyelewengan.
Keputusan Lembaga Disiplin dibuat selepas penyiasatan terhadap aduan yang dibuat terhadap Rohaizat Othman oleh seorang pembeli. Menurut aduan tersebut, Rohaizat Othman telah gagal memulangkan hampir RM 161,000.00 kepada pengadu selepas urusan jual beli dibatalkan

baca seterusnya di sini

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sampai bila kita mahu terus ditipu dan ditipu oleh Umno...sampai bila??

Orang Melayu yang totok dengan Umno..tolong buka minda mu..tolong buka hati mu...

Umno senantiasa akan menyesatkan orang Melayu...tujuannya?? agar mereka dapat mengaut keuntungan anda dibiarkan terus dalam keadaan mengharap dimana harapan itu tidak pernah kunjung tiba!!

Tolak Umno...tolak mereka semahu - mahunya!!

2 ulasan:

  1. Bukan tolak Umno. Pupuskan terus dari bumi melayu ni. Umno pengkhianat bangsa.

    BalasPadam
  2. Hilang umno...baru melayu boleh berdiri teguh

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.