Rabu, 12 Ogos 2009

Khairy Jamaluddin : Ku Sangkakan Gagah Rupanya KAHKAHKAH

KUALA LUMPUR, 12 Ogos (Hrkh) - Bukan sahaja tidak memberi respons bahkan forum yang dianjurkan oleh Gerakan Anti Korupsi Malaysia (Gerak), minggu ini telah ditolak jemputannya oleh Ketua Pergerakan Pemuda Umno Khairy Jamaluddin seolah-olah dilihat gentar untuk berhadapan dengan hujah-hujah dan fakta yang bakal dipersembahkan oleh panel yang turut diundang iaitu Ketua Pemuda PAS Ustaz Nasruddin Tantawi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Khairy oohh Khairy..

Sekali kau dah kena dengan Husam Musa, terus kau tak berani dah.

Kau cabar PAS berdemo isu Arak, tapi kena bantai balik sebab dah 52 tahun perintah Selangor apa umno buat? Terus kau diam..

Kau kata macam - macam kat PAS.

Bila PAS ajak debat kau diam je...apa ni bai??

Takut ke?

Kato berani sangat...kato apo sajo bondo menghalang...den langgar yo..

hahahahha....

Tu lah...buat pandai lagi. Cabar orang sana - sini lagi...hamik kau!!!

Meh aku yang tak belajar sampai oxford nie nak bgtau kau.

Sebelum nak ambil sesuatu isu, tengok dulu. Umno pernah bela tak isu nie...kalau tak jangan sibuk - sibuk kata Umno pernah bantah jualan arak kat Selangor.

3 ulasan:

  1. cakap tanpa fakta yang benar maka celaru dan haru biru macam lambang dacing, konon 'adil' sama kiri/kanan, tapi kiri tahi, kanan bangkai, sama-sama busuk, semua orang tak mahu.......cuma yang tak faham adalah orang yang tak ambil hukum Allah jadikan perundangan negara......umno

    BalasPadam
  2. monyet..memang perangai mcm tu

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.