Rabu, 27 Mei 2009

Umno + Zionis = Komunis Versi Baru

Hari ini kita dengar Rais Yatim mula menyerang PKM dan menyerang usaha sesetengah pihak untuk membawa pulang Chin Peng dan rakan - rakannya.

Saya bukanlah penyokong komunis tegar. Saya bantah tindak kerajaan Russia yang menyerang Afghanistan. Tapi bagi saya apabila Rais Yatim tiba - tiba mahu bangkitkan isu lapuk seperti ini jelas menunjukkan usaha untuk menarik undi anak - anak muda Melayu yang menyokong Pakatan Rakyat. Biarkan anak - anak muda Melayu jangan menyokong Pakatan. Percaya atau tidak dalam sehari dua ini, pasti Rais Yatim kata Pakatan Rakyat sokong komunis. Semua dalam poket.

Oh ya, komunis bunuh ribuan insan di Malaysia sebelum kemerdekaan.

Yang Umno bunuh orang Islam Melayu di kampung Memali macam mana pula?

Umno + Zionis = Komunis...sekian

1 ulasan:

  1. itulah kehendak mereka, cuba menimbulkan isu-isu begini. sepatutnya di singkir aja Gerakan tu, ada menteri perpaduan konon tp parti sendiri dok hingar pasal isu lapuk.

    Jangan dilayan nyanyuk parti nie...kepada semua rakyat malaysia jangan termakan dakyah mereka.
    PR jangan komen apa2.

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.