Rabu, 10 Jun 2009

Cerita Lawak Pagi Ini

KUALA LUMPUR: Rosmah Mansor menyarankan para suami agar mencontohi perilaku suaminya Najib Razak yang merupakan seorang bapa, suami dan pemimpin yang penyabar.

Beliau berkata Najib mempunyai personaliti yang menarik daripada segi kesabaran."Saya tak pernah tengok orang penyabar macam dia (Najib)," katanya dalam ucapan ringkas ketika melancarkan buku 'Najib Perdana Menteri ke-6' di Wisma Pertahanan di sini hari ini.

Rosmah turut mengingatkan para suami agar tidak memarahi isteri kerana isteri juga mempunyai tanggungjawab dan mengalami tekanan.

------------------------------------------------------------------------------------

Semua suami takkan nak marah bini, isteri, orang rumah, sayang, honey, darling dan yang sewaktu dengannya tanpa ada sebab. Marah mesti ada sebab.

Memang Najib tak marah. Memang, dah awak tu Datin Seri Rosmah oiiiii Queen Control. Semua majlis yang awak hadiri mesti gambar awak kena muka depan. Kalau pergi luar negara beli barang habis berjuta. Najib tak marah. So buat lelaki diluar sana, kalau bini anda membazir jangan marah. Kalau isteri anda gila glamor, jangan marah. Sebab apa jangan marah, jadikan isteri anda macam Rosmah a/k/a Bik Mama (selaki dia lari habis stadium runtuh)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.