Khamis, 18 Jun 2009

Boikotlah..Puluhan Ribu Rakyat Akan Bela TG Nik Aziz

kemaskini 11.35am Tidak cukup muktamar dua minggu lalu menjadi medan pertelagahan sesama pemimpin PAS berhubung kerajaan perpaduan, isu itu bakal membawa retak pula pada jentera pilihanraya kecil DUN Manek Urai.Kini sudah tersebar ura-ura bahawa Dewan Pemuda PAS di beberapa negeri berhasrat menarik diri daripada membantu kempen sebagai tanda bantahan terhadap PAS Kelantan yang didakwa membesar-besarkan isu kerajaan perpaduan.

Sumber : Malaysiakini

---------------------------------------------------------------

Kalau benar dakwaan ini, silalah boikot. Kita tengok negeri mana yang boikot. Siapa yang ketuai Pemuda Pas di negeri - negeri tersebut. Jika mereka sekarang ADUN di mana - mana negeri. Kita humban sahaja mereka pada PRU - 13.

Buat TG Nik Aziz ku, jangan bimbang. Tuan Guru tidak keseorangan. Ratusan ribu rakyat akan menolong Tuan Guru. Jika benar mereka mahu boikot. Inilah yang dikatakan pemuda kurang ajar dan perangai serupa samseng dan Umno.

Tuan Guru...kami anak muda bersama Tuan Guru.

Kami akan ajar mereka yang boikot Tuan Guru...kami akan ingati setiap tangisan dan keluhan ketika saat Tuan Guru menghadapi kesusahan menghadapi kesialan dan kejahatan Zionis BN.


KAMI BERSAMA TUAN GURU!!!

10 ulasan:

  1. salam.

    saya berjanji pada diri sy,sy akan turun ke manik urai untuk membantu kemenangan pas,walaupun saya berseorangan dari kulim kedah.

    sedih benar hati sy sekarang..kemenangan dlm pr12 rupanya bukn membawa kegembiraan tp kecelaruan yg maha hebat.

    BalasPadam
  2. Terima kasih...pr12 Allah berikan kemenangan dan kecelaruan selepasnya supaya usaha membersihkan anasir jahat dapat dilaksanakan..

    Terima Kasih..

    BalasPadam
  3. HANYA TUAN GURU DAN RAKYAT KELANTAN SAHAJA YANG MERASI KEPAHITAN,KEPERITAN,PENDERITAAN DAN KESENGSARAAN AKIBAT PERLAKUAN KEJAHATAN UMNO TERHADAP KELANTAN..BUKAN HADI DAN NASA..TUAN GURU TGNA, WALAU APA-APA TERJADI KAMI ANAK MUDA SELURUH KELANTAN AKAN MENENTANG SECARA HABIS-HABISAN HINGGA TITISAN DARAH MUDA TERAKHIR TERHADAP MEREKA YANG MENGKHIANAT INI.LAGI SEKALI KAMI MEMOHON NASA MELEPASKAN JAWATAN MP KELANTAN DENGAN SEGERA,PENGDURHAKAAN KALAIAN TIDAK DAPAT DI MAAFKAN LAGI...

    BalasPadam
  4. Saya seorang petugas tetap PRK N41 anek Urai mengucapkan ALHAMDULILLAH dan terima kasih kepada yang akan memboikot PRK ini. Sesungguhnya kita bekerja secara ikhlas bukan paksaan... Biarlah hati nurani kita suci supaya kerja2 kita di Manek Urai mendapat pahala dan keberkatan.... Jemputan ke Manek Urai adalah untuk menyatukan pengundi dengan fikrah Islam bukannya mengelirukan pengundi...

    BalasPadam
  5. saya sokong tok guru nik aziz

    saya bantah UG..xmo xmo xmo

    sekian dari saya
    penyokong PAS yang bukan ahli PAS

    BalasPadam
  6. terima kasih kerana singgah di blog yang tidak seberapa ini

    BalasPadam
  7. SAH SAPA YANG NAK BOIKOT TU PECACAI UMNOI ! PODAH DENAGN BOIKOT HANGPA ,PI BODEK & AMPU UMNOI !
    ALLAHU AKBAR !

    BalasPadam
  8. Tak sokong TGNA maknanya sokong UG. Sokong UG maknanya sokong projek jual pasir ke Singapura. Jual pasir ke Singapura makna tolong mengkayakan Singapura. Kaya Singapura memiskinkan Malaysia. Miskin Malaysia miskinlah Melayu. Mengapa bengap sangat kepala otak Ketua Pemuda PAS nih? Sia2 belajar agama tinggi2. Politik musuh langsung tak pandai nak baca.

    BalasPadam
  9. Mereka bengap..senang cita...tak penah rasa kebangsatan Zionis BN...

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.