Isnin, 29 Jun 2009

Manik Urai (8) : Panduan Buat Pengundi

UMNO WILL FIGHT TO THE LAST MALAYS – MUHYIDDIN - star

(The Star) - Umno will fight to the last drop of blood to protect Malay rights, the status of the Malay Rulers, Bahasa Melayu and Islam as these matters are enshrined in the Constitution.


Sabar ini untuk hari ini...semalam punya pulak

PUTRAJAYA 27 Jun – Kerajaan akan mewujudkan satu kategori khas biasiswa Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) dikenali Biasiswa Nasional yang kelayakannya 100 peratus berdasarkan merit mulai tahun depan.

Mengumumkan perkara itu malam ini, Najib n Razak berkata, kajian semula pengagihan biasiswa JPA itu menetapkan hanya pelajar yang meraih keputusan peperiksaan terbaik sahaja akan memperoleh biasiswa tersebut tanpa mengira kaum dan agama.

‘‘Jadi, siapa yang dapat biasiswa ini nanti adalah pelajar terbaik di antara yang terbaik. Inilah hasrat kerajaan yang mana rakyat didahulukan, kita mesti mengambil kira pertimbangan rakyat (seluruhnya),” katanya.

Najib berkata demikian ketika berucap pada majlis makan malam meraikan pelantikan beliau sebagai Perdana Menteri keenam anjuran MCA dan pertubuhan-pertubuhan komuniti Cina di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) di sini malam ini.

Hari ini cakap lain..esok cakap lain....mula - mula nak hapuskan pinjaman berasaskan perkauman sekarang nak pertahankan ketuanan Melayu???

aduhhhhh...suka sangat nak tipu orang Melayu..dah la tu...

Buat pengundi Manik Urai dan juga para petugas PR...ingat...BN ni lidah bercabang 4-10...

Tunggu apa lagi...humban BN ke Laut!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.