Jumaat, 26 Jun 2009

Dah Memang Dia Puaka

JKKK kecewa video burukkan Rosmah
Muda Mohd Noor Jun 26, 09 2:46pm
Terdapat beberapa anggota Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) asal Rosmah Mansor yang tidak bersetuju dengan paparan negatif terhadap wanita pertama itu.

Pengerusi JKKK Gedong Lalang 50, Abu Hassan Majid memberitahu Malaysiakini hari ini bahawa beliau dan semua 11 anggota jawatankuasanya telah menonton klip video tersebut.

Tambahnya, mereka yang tidak berpuas hati dengan video tersebut berhujah wawancara yang memuatkan kenyataan-kenyataan negatif terhadap isteri Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak hanya "memburuk-burukkan kampung mereka sahaja."

"Sepatutnya kita rasa bangga, orang kampung kita jadi orang besar," kata Abu Hassan lagi ketika dihubungi melalui telefon.

Sumber : Malaysiakini
-------------------------------------------

Yang kau tak puas hati apasal? Dah adik dia sendiri pun hontam dio..ekau lak lobih - lobih..apo kono eh jang???

Udah - udah la tu jang wei...membodek jo kojo eh..

Dah memang dia buat perangai mcm tu..terima la hakikat. Adik - beradik, anak sendiri, saudara - mara hentam dia kiri - kanan...mesti ada sebab. Ni tidak...tau nak membodek..

Binchek lu.....hahahahahaha

3 ulasan:

  1. orang camtu nak dibanggakan?
    tolonglah rasional sikit...
    jadi tak kire la, lepas ni die buat maksiat secara terang2 pon, masih boleh dibanggakan oleh orang taman tu ker...?????

    BalasPadam
  2. hahaha...name pon kaki bodek...bodek sampai tertanggal baju!!

    BalasPadam
  3. mengampu punye pasal, yang haram dihalalkan, yang buruk, dijunjung...ko ngampu je la camne. rosmah gerenti tak pandang korang nyer...

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.