Rabu, 16 Disember 2009

Gentleman Takdak Dalam Kamus BN

KUALA LUMPUR, Dec 15 — Dewan Rakyat Speaker Tan Sri Pandikar Amin Mulia today criticised the Pakatan Rakyat for taking advantage of absent Barisan Nasional lawmakers, and trying to defeat the Budget 2010 last night.

Sumber : TheMalaysianInsider

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Buat anak - anak muda Malaysia, berani dan gentleman memang takdak dalam kamus perjuangan orang Bn. Siapa suruh ahli parlimen Bn tak datang perbahasan. Lain kali datang la.

Ni semua cubaan mengalihkan perhatian rakyat. Perhatian yang macam mana? Perhatian dari rakyat yang berkata - kata "Aik, mana pegi wakil rakyat Bn yang ramai tu. 66 orang ja?"

Jadi si Pandikar ni pun alihkanlah perhatian rakyat. Buat - buat kata Pakatan Rakyat ini suka ambil kesempatan hahahahhaha...

Bn memang suka bodohkan rakyat. Motif dia jangan bagi rakyat tahu yang dorang ni tak pandai mentadbir. Sibukkan dengan isu - isu remeh - temeh yang tak penting pun sebenarnya.

2 ulasan:

  1. betul betul betul...

    weh, org lain pun kalo tak dtg keje kene tunjuk surat sebab gak. silap2 kene fired.

    apahal lak BN nak kecoh bekap die punye geng2 pemalas tu pulak?

    tapi kan, dah selalu sgt BN menunjukkan kebodohan mereka sendiri menjak 2 menjak neh kan?

    BalasPadam
  2. kita nampak bro...tu ada org tu tak nampak lagi...tetap dok main isu agama dan kaum...tak caye g cari satu komen gang - gang BTN hahaha

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.