Selasa, 29 Disember 2009

KM Sarawak Yang Kebuloq Kuasa

Ketua Menteri Tan Sri Abdul Taib Mahmud menyelar tindakan golongan tertentu yang bertindak untuk menghasut rakyat agar membenci kerajaan.

"Kita berpolitik untuk menentukan perjuangan kita dan tidak mengetepikan soal pokok untuk menolong rakyat. Sejak akhir-akhir ini, muncul golongan tertentu yang lapar dan dahaga untuk mendapat kuasa memekik sana sini menghasut rakyat.

Sumber : Malaysiakini

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sapa kebuloq kuasa sekarang ni? Orang yang memekik bela hak rakyat atau hangpa yang rampas tanah orang asal (asli) untuk nama pembangunan yang mengayakan kaum kerabat?

Sapa yang lapar kuasa? Orang yang membela orang - orang asal dari terus ditipu atau kamu yang sewenang - wenangnya menghambat mereka keluar dari tanah mereka?

Sudahlah Taib Mahmud....

Ramai orang Asal kena tipu dengan kau...nasib kau baik saja. Sebab sana takdak internet..kalau ada..MATI LA KUASA KAMU!!!

1 ulasan:

  1. ooh, komen seorang ketua menteri yang tak boleh blah...

    kan dah memakan diri sendiri.

    tajuk kamu sungguh nice!

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.