Jumaat, 13 Februari 2009

Najib Bicara Soal Kembalikan Semangat Juang

KUCHING 12 Feb. – Datuk Seri Najib Tun Razak menggariskan empat faktor yang perlu dijadikan panduan untuk umat Islam di negara ini dalam menghadapi cabaran-cabaran semasa dan hari mendatang.

Empat faktor tersebut ialah:

-Memantapkan modal umat Islam melalui pendidikan dan ilmu pengetahuan (cara-cara nak kahwin dengan bini orang, cara-cara nak beli kapal selam dan sukhoi dengan dapat komisyen, cara-cara nak tutupkan kesalahan dengan cara bomkan si mangsa dengan pakai C4. Kemudian bodohkan rakyat kata kami derhaka sebab kami betul, mereka derhaka sememangnya jahat)

-Menyuburkan kembali semangat juang dalam kalangan masyarakat Islam terutamanya generasi baru. (Generasi baru harus ada semangat juang yang tinggi dan hanya perlu sahaja, sebagai contoh kalau aku derhaka panggil sultan NATANG kita diam, tapi kalau rakyat lawan sultan kita pula bising dan berjuang...ermm korang paham kot)

-Menguasai ekonomi. (setiap jual beli barang untuk negara ini harus ada komisen untuk aku)

-Memperbaiki budaya kerja dan amalan hidup. (ya budaya kerja kalau salah aku, orang lain yang patut kena dan amalan hidup kalau salah aku dah bertambah buruk maka bomkan saja dengan C4)

As-Syeikh Al-Ustaz Najib Al-Antuya (Mufti Kerajaan Mongolia)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.