Jumaat, 20 Februari 2009

Siapa Yang Ajar Kami Derhaka? Part 4

Saya sebenarnya sudah muak nak bicarakan soal siapa yang menderhaka. Sekarang ini panas isu derhaka. Pakatan Rakyat dikatakan menderhaka angkara isu perampasan kuasa di Perak. 10,000 rakyat Perak berhimpun membantah majlis angkat sumpah MB "HARAM" Perak yang baru dikatakan menderhaka.

Media membuat fitnah Anwarlah dalangnya (so what). Media terus - menerus memainkan isu ini. Khir Toyo, Hishamuddin Hussien, Pemuda Umno, persatuan - persatuan terpekik terlolong menjerit isu ini sila klik di sini.

Tapi kita jangan lupa baru hari ini pembangkang atau Pakatan Rakyat menderhaka. Kalau ikutkan sejarah Umno dan BN yang paling banyak menderhaka.

Sila tanya Annuar Musa.
Sila tanya Mahathir Mohamad.
Sila tanya Khir Toyo atas isu Allahyarham Zakaria Md Deros.
Sila tanya Idris Jusoh.
Sila tanya pemuda Umno Terengganu.
Sila tanya Pak Lah apabila meminta Agong jangan sibuk isu di Terengganu.

Ingat, mereka inilah yang paling banyak menderhaka. Kenapa mereka ini tidak dihukum.

Lihatlah gambar ini..gambar ini menjawap segala - galanya. Buat penyokong Pakatan sebarkan gambar ini biar orang di kampung sedar kejahatan Zionis mereka ini





Umno jangan hipokrit!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.