Selasa, 30 Jun 2009

Manik Urai (10) : Khas Buat Makcik - makcik Umno di Manik Urai

Seorang pemimpin PKR mendakwa dihubungi dua anggota polis Cawangan Khas berhubung video yang memburuk-burukkan isteri perdana menteri, Rosmah Mansor yang kini tersebar luas di internet.Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) Badrul Hisham Shaharin berkata, beliau dihubungi mereka – dipercayai dari Kuala Lumpur dan Negeri Sembilan – berhubung penerbitan video klip itu."Saya kata, saya tidak tahu tentang penerbitan video itu. Saya dapat tahu pun selepas baca blog Selamatkan Umno dan Malaysia Today.

Sumber : Malaysiakini

------------------------------------------------------------

kemaskini 1.06pm Gara-gara didakwa menconteng perkataan- perkataan "C4", "puaka" dan "Altantuya" di dinding dewan sebelum kedatangan isteri perdana menteri Rosmah Mansor, dua pelajar Universiti Malaya meringkuk di balai polis sejak minggu lalu.

Sumber : Malaysiakini

Khas buat makcik - makcik Umno di Manik Urai, Rosmah hingga sekarang tak nafikan tuduhan yang dilemparkan oleh adik, adik angkat, saudara - mara yang berada di kampung.

Jika beginilah contoh Wanita Pertama Malaysia, apa lagi mahu diharapkan. Makcik - makcik harus tolak wanita seperti ini. Cara menolaknya andalah dengan mengundi Pakatan Rakyat. Kerana apa harus mengundi Pakatan Rakyat, kerana mahu memberi signal jelas kepada Najib, TOLONG JAUHKAN ROSMAH DARI SEBARANG URUSAN NEGARA dan TOLONG JAWAP TUDUHAN YANG DILEMPARKAN OLEH MEREKA YANG BERKENAAN.

Jadi makcik - makcik...jom la undi Pakatan Rakyat!!

2 ulasan:

  1. ha ha ha

    rumah orang miskin masuk tv

    pak cik sakit dapat kerusi roda

    ha ha ha

    manik urai je la masalah negara

    ha ha ha

    calon 1: fauzi ahmad

    calon 2: tuan aziz tuan mat

    calon 3: kamarul ramizu

    calon 4: mak minah (kalau menang jadi MB kelantan)

    ha ha ha

    orang miskin dapat 300 untuk manek urai

    tapi kat batang ai ari tu takder miskin ye

    ha ha ha

    pasar dia macam tahun 50 an kat batang air

    ha ha ha

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.