Selasa, 4 Januari 2011

Kita Nak Kena Lagi

Kalau dia nafi makna betul lah nak jadi. Kalau kerajaan kata harga gula tak naik bohong. Dah naik harga gula. BN kata tak naik harga minyak. Penipu, dah naik pun harga minyak.

Apa yang BN nafikan pasti akan terjadi. Kalau BN kata jamin rakyat tak hidup susah. Bohong, sekarang kita sudah hidup susah. Duit dalam poket cepat sangat habis sedangkan belanja sama saja. Tidak boros. Selalu kena tipu. Dah naik bosan kena tipu dengan kerajaan penipu BN.

Sekarang isu terbaru isu minyak masak. Mula - mula disembunyikan dulu minyak masak. Bagi gempar satu Malaysia. Rakyat kelam - kabut mencari minyak masak. Dari Tesco hingga kedai runcit. Minyak masak disita. Restoran makanan mula terasa bahangnya. Semuanya hanya kerana satu keinginan. Keinginan untuk menaikkan harga minyak masak. Sedangkan kita ini pengeluar minyak kelapa sawit terbesar di Asia

Hari ini BN menafikan harga minyak masak tak naik. Bohong. Munafik. Penipu. Itu semua gendang- gendang awal harga minyak masak akan dinaikkan. Rakyat dah kena tipu lagi. Persatuan bodoh dan bebal macam Perkasa dan GAPS (jelmaan orang KJ dulu, sebab KJ tiada kuasa dia lari pegi ke Ibrahim Ali..macam Yahudi perangai), akan buat tak tahu. Dia sibuk mengenai Ketuanan Melayu padahal yang hidup merempat nanti orang Melayulah.

Hei rakyat Malaysia. Kita nak kena tipu. Kita dah lama sangat kena tipu. Kenapa tidak mahu berubah. Kenapa tidak mahu menganyang BN. Kenapa biarkan maruah kita dihina sebegitu rupa. Seronok sangatkah ditipu?

Ubahlah sebelum dah parah (padahal semakin parah dah ni)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.