Isnin, 24 Januari 2011

Terbukti UMNO PENDERHAKA!!

Katanya, Umno Selangor tidak akan sesekali menyokong cadangan itu kerana menurutnya ia bertentangan dengan perlembagaan persekutuan dan bermotifkan politik.
Sumber : Malaysiakini

-----------------------

Mahu kata apa lagi? Umno memang tidak mahu kuasa raja dikembalikan. Jika benar mereka menyokong raja kenapa tidak sokong sahaja pindaan tersebut. Mereka memang suka tipu Melayu.

Wajib orang Melayu tolak Umno. GAPS dan PERKASA anda semua sememangnya penjilat punggung Umno. Tahniah. Terbukti anda semua penderhaka dan pengkhianat besar. Anda semua sememangnya munafik besar seperti Yahudi Zionis.

Anda gemar membodohkan orang Melayu. Kerana apa? Kerana anda mahu kaya dan terus kaya dengan menjilat punggung Najib. Anda semua mahu kaya dengan menjadi askar upahan yang tersangat bebal.

Sinar baru buat institusi raja sedang bersinar. Mereka selama ini tertindas seharusnya menyokong usaha mengembalikan kuasa raja -raja. Para Sultan harus sebulat suara menyokong usaha kerajaan negeri Selangor.

Buat Umno, GAPS dan PERKASA. Tahniah anda sememangnya penderhaka kepada Tuanku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.