Isnin, 24 Januari 2011

Muhyiddin Pelacur

Jika ada orang datang mengutuk agama kita, kita harus tampil kedepan dengan membetulkan keadaan. Kita mengajak mereka berdialog. Semuanya kerana mahu memastikan agama kita ini tidak dipandang serong. Kita sepatutnya membela agama kita bukannya turut mencela.

Muhyiddin adalah pemimpin paling tak berguna dalam negara kita. Pemimpin yang sanggup melacurkan agamanya demi satu undi. Menjadi pelacur kelas rendah hanya kerana mahu memastikan Barisan Nasional menang di DUN Tenang. Jika Chua Soi Lek salah faham mengenai agama kita, kita masih lagi boleh faham. Tapi apabila orang Islam sendiri turut serta memperlekehkan agama ini. Tiada yang lebih keji daripada Muhyiddin sekarang ini.

Malu kita sebagai orang Islam dalam negara ini punyai timbalan ketua macam ini. Sepatutnya dia memperbetulkan salah faham Chua Soi Lek mengenai isu bersalaman dengan lelaki. Tapi malangnya dia turut serta. Kenapa Muhyiddin sebegitu hina dan rendahnya pemikiran dia. Apakah kerana mahu memastikan kemenangan dia sanggup bersekongkol dalam isu ini.

Kita sepatutnya orang Islam harus tolak Muhyiddin. Tolak BN bererti kita menolak Muhyiddin. Wajib kerana inilah pelacur agama. Pelacur yang sanggup melacurkan diri semata - mata mahu memastikan kemenangan kepada partinya. Malang sungguh nasib orang Islam dan Melayu. Kenapa harus kita mempunyai pemimpin sedemikian rupa. Muhyiddin sanggup sama - sama melacurkan agama demi parti.

Khas buat pengundi semua. Jika Muhyiddin boleh melacurkan agamanya, bagaimana pula dengan nasib orang lain. Bagaimana nasib saudara semua yang bukan satu agama dengan dia. Jangan percaya pada Muhyiddin dan BN. Demi kuasa kepercayaan mereka sanggup dilacurkan. Awas, ini pemimpin paling tidak berguna!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.