Isnin, 19 Oktober 2009

Apabila Si Bodoh Berbicara

Isu mengenai syarikat berkaitan dengan kerajaan (GLC) turut dibangkitkan oleh perwakilan lain yang mendakwa pengaruh pembangkang telah menyerapi syarikat berkenaan.

Sebelum itu, wakil Wilayah Persekutuan, Yahaya Mat Ghani menggesa kerajaan supaya melakukan proses pemutihan terhadap GLC terbabit yang didakwa menyokong pembangkang.Katanya, proses pemutihan itu penting penting untuk memastikan sokongan terhadap kerajaan dan Umno.

sumber : Berita Hairan.

*******************************************

Makcik - makcik, kakak - kakak dan semua rakyat Malaysia.

Syarikat GLC milik kerajaan Malaysia. Bukan milik Umno.

Saya ulang sekali lagi. Syarikat GLC milik kerajaan Malaysia bukannya Umno.

Siapa yang miliki kerajaan Malaysia? RAKYAT!!

Siapa yang miliki kerajaan Malaysia? RAKYAT!!

Siapa yang miliki kerajaan Malaysia? RAKYAT!!

Mereka yang berbicara sedemikian adalah mereka yang bersifat Yahudi.
Mereka menipu orang Melayu dan rakyat Malaysia keseluruhannya.

Yang berkerja dalam syarikat GLC adalah rakyat Malaysia. Bukannya orang Umno, orang PAS, orang PKR atau DAP..rakyat Malaysia.

Teruskan menindas rakyat Malaysia wahai Yahya Mat Ghani. Sila meneruskan langkahmu yang mengeluarkan kenyataan yang bodoh. Supaya rakyat Malaysia yang bebas dari mana - mana parti politik dalam melihat kebodohan pimpinan Umno.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.