Sabtu, 24 Oktober 2009

PAS..Sila Tanya Pengerusi KDEB

Saya sebenarnya malas nak masuk campur hal - hal parti - parti politik. Kecuali Umno. Sebab hal - hal Umno perlu diambil tahu kerana Umno perlu dikuburkan.

Saya ingin mengambil langkah seiring dengan TG Nik Aziz dalam hal mesyuarat Agung Khas PAS. Mesyuarat yang dikatakan untuk membersihkan anasir - anasir Umno dalam PAS.

Jika saudara - saudari baca tajuk saya berikan tentu tertanya - tanya apa kaitan Pengerusi Kumpulan Darul Ehsan Berhad (KDEB) dengan PAS.

Hassan Ali ada mempunyai seorang adik yang bernama Baharuddin Ali. Terlibat aktif dalam dakwah dalam suatu jemaah yang besar di Sri Petaling. Baharuddin Ali juga merupakan seorang peguam syariah.

Baik, apa kaitannya dengan anasir Umno. Baharuddin Ali telah memporak-perandakan keluarga Pengerusi KDEB. Apa yang dia dah buat? Sebab itu saya suruh PAS tanya kepada Pengerusi KDEB yang bernama Dato Karim Munisar.

Saya dapat tahu cerita ini daripada seorang teman yang merupakan salah seorang ahli keluarga terdekat kepada isteri Dato Karim Munisar.

Baharuddin Ali jika mengikut cerita teman saya persis perangai Hassan Ali. Suka membuat onar di belakang. Gilakan kuasa walaupun telah dididik oleh ayahnya Haji Ali dengan didikan agama yang cukup tinggi.

Benar kata Raihan "Iman tak boleh diwarisi"

PAS..

Sudah - sudahlah percayakan kepada Hassan Ali. Jika adiknya juga perangai jahat semacam inikan pula abangnya.

TEPUK DADA TANYA SELERA...PAS SILA BERUBAH SEBELUM ANDA DIUBAH OLEH RAKYAT

JANGAN SAMPAI PERANGAI BURUK ADIK - BERADIK INI MEROSAKKAN PARTI ANDA.

JIKA ADIK BELIAU BOLEH MENGANGGU - GUAT KEHIDUPAN PENGERUSI KDEB
MANAKALA HASSAN ALI SUKA MENGANGGU - GUGAT KELANCARAN PEMERINTAHAN PR DI SELANGOR..

BUKA MATA...BUKA MATA...JANGAN TAK BUKA MATA...

CUKUP PELIK MACAM MANA MEREKA BERDUA BOLEH DIPERCAYAI WALHAL PERANGAI MEREKA TUHAN SAJA TAHU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.