Khamis, 8 Oktober 2009

Kejahatan ISA SAMAD Ketika Jadi MB (3)

Tan Sri Rashdan Baba adalah pengerusi Telekom dan anak jati Chembong, Rembau. Dia mahu Universiti Telekom dibina di kawasanperindustrian Chembong. Isa tak bagi dan berkeras mahu kan universiti itu dibina diNilai dimana banyak kepentingan hartanah dia bersama Dr Gan. Akhirnya, Universiti Telekom dipindahkan ke Bukit Bruang Melaka. Semua Negeri ada Universiti, NS habuk pun tak ada sebab Isa Samad.

Isa lebih pentingkan kroni dari membantu rakyat Negeri Sembilan.
Honda hendak bina manufacturing plantnya diChembong sebab dekat dengan Highway S’ban-KL. Isa mahu kilang tersebut dibina diNilai juga. Akhirnya, Honda cabut dan bina kilang tersebut di Alor Gajah, Melaka.
Inilah antara dosa Isa Samad, kaki rasuah yang lebih mementingkan duit rasuahnya dengan Dr Gan dari kepentingan rakyat NS.

Sumber : PerakExpress

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kepada pengundi Bagan Pinang. Renung dan buka pemikiran kalian semua.

Sudah banyak kali Isa Samad menjahanamkan ekonomi Negeri Sembilan.

Berapa banyak bangunan terbengkalai yang ada di Seremban dan di Port Dickson?

Dia bukan calon terbaik. Dia bukan pembela rakyat.

Dia calon yang ada jenayah rasuah. Hanya dibersihkan oleh undang - undang parti. Undang - undang negara tidak dilaksanakan kepada beliau.

JANGAN UNDI BN!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.