Rabu, 14 Oktober 2009

Khairy Jamaluddin Meniti Hari - Hari Terakhir (2)

Pemuda Umno hari ini berikrar akan sedaya-upaya menghalang kemaraan Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang disifatkan sebagai "sesumpah lidah bercabang", menjejakkan kakinya di pejabat perdana menteri di Putrajaya.

Sumber : Malaysiakini

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Khairy Jamaluddin begitu terdesak mahu dilihat bersama - sama dengan kem Najib. Serangan oleh pemuda - pemuda Umno yang dipimpin oleh beliau terhadap Anwar akan makan diri mereka.

Lagi kerap Anwar diserang maka kuatlah pengaruh beliau. Insan yang bernama Anwar Ibrahim lagi kerap diserang lagi popularlah beliau.

Khairy setiap kali menyentuh peribadi DSAI secara agresif taktik itu akan memakan dirinya sendiri. Beliau begitu tertekan kerana dilihat tidak berguna kepada Umno di mata Najib. Najib pasti akan membuang Khairy suatu hari nanti.

Maka untuk dilihat tidak berseteru dengan Najib maka sekali lagi tiupan anti - Anwar ditiupkan.

Terima kasih KJ kerana mempopularkan DSAI sekali lagi.

Oh Ya KJ, siapkan dirimu untuk ditinggalkan secara perlahan - lahan oleh Najib

1 ulasan:

  1. gasak la ko kj...
    sikit demi sikit puak2 ko da kena tendang..
    lepas ni ko mesti pakai bini ko soh usha bini najib tu, then, kak ros rambut akan cakap, NO!

    y shud we scared to dat damn person? they'r juz a piece of shit..!!

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.