Ahad, 19 Julai 2009

Kebodohan Berita Harian dan Utusan Malaysia Terserlah

KUALA LUMPUR, July 19 — Umno-controlled newspapers, Berita Harian and Mingguan Malaysia, today slammed critics for demonising the country’s graft-busters over Teoh Beng Hock’s death, with one suggesting there is an agenda to weaken Malay-controlled institutions.

Both newspapers accused the opposition of politicising the political secretary’s death on July 16, with Mingguan saying the federal opposition Pakatan Rakyat (PR) was using the incident to divert attention away from internal problems and weaknesses.

Sumber : The Malaysian Insider

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ini bukan isu nak melemahkan ketuanan melayu. Ini soal keadilan. Kenapa tahanan SPRM yang berbangsa Cina mati di dalam tahanan mereka.

Buat orang - orang Umno. Ini bukan isu perkauman. Kalau orang Umno sendiri boleh kena siksa inikan pula orang Pakatan Rakyat.

Buat wartawan dan editor Berita Harian dan Utusan Malaysia, cukup!! Jangan jadi bodoh dan cuba memperbodohkan orang Melayu.

Siapa yang gadai bangsa Melayu kalau tak orang Umno sendiri. Yang rampas kuasa raja siapa?? UMNO!!

Yang gadai tanah orang Melayu Johor siapa? Muhyiddin Yassin UMNO!!

Yang naikkan harga barang untuk tahun ini dan memiskinkan lagi orang Melayu siapa?? Najib UMNO!!!

INGAT...JANGAN JADI BODOH MACAM KALDAI!!!

2 ulasan:

  1. jangan jadi bodoh macam muhyidin yassin

    BalasPadam
  2. UMNO BN selamanya haram jadah.....
    perangai macam Yahudi laknatullah...

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.