Isnin, 13 Julai 2009

Manik Urai (24) : Benteng Rakyat Di Kelantan Tidak Wajar Dijatuhkan

“Melihat kepada usaha-usaha islamisasi di Kelantan yang telah dan sedang dilakukan, maka saya berpendapat sebarang kegiatan untuk menjatuhkan Kerajaan Kelantan yang sedang ada amat tidak wajar dan menyanggahi ruh Islami seorang muslim, bahkan jiwa seorang insan biasa yang adil dalam penilaian pun.
Biarlah Kelantan dengan caranya, mereka muslim, mereka cuba memerintah dengan pendekatan yang tidak menyanggahi syariat, sebaliknya cuba memenuhinya. Usaha menjatuhkan Kelantan hanya menimbulkan salahfaham mereka yang bersemangat Islam terhadap Kerajaan Pusat.”

Sumber : Ustaz Asri Zainal Abidin (Bekas Mufti Perlis)

Saya pernah menghuraikan betapa pentingnya Kelantan kepada rakyat Malaysia pada artikel dahulu.

Manik Urai harus dipertahankan. Walau sukar macam mana sekali pun ianya wajar dipertahankan. Tumbang Manik Urai bermakna kerajaan Kelantan akan diganggu - gugat oleh mereka yang jahat ini.

PERTAHANKAN MANIK URAI!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.