Isnin, 20 Julai 2009

1 Ogos 2009 : Hari Memperingati Kezaliman Regim Zionis BN



Pada hari tersebut wajib bagi kita warganegara Malaysia untuk turun menyatakan rasa benci kita kepada ISA.

Perhimpunan ini juga penting untuk menyatakan rasa mual kita kepada segala aktiviti kekejaman, kezaliman dan penipuan yang dilakukan oleh regim Zionis BN.

Kekejaman dengan menangkap mereka yang tidak berdosa dan langsung tidak pernah dibicarakan mereka yang ditahun bertahun - tahun di Kamunting. Kekejaman kerana telah memisahkan anak dan isteri selama bertahun - tahun dan kekejaman yang paling jahat adalah dengna membunuh mendiang Teoh.

Kezaliman kerana bertindak sewenang - wenangnya. Menangkap ikut suka mereka. Kita mendesak agar segera bebaskan mereka dan adili mereka di mahkamah.

Penipuan kerana selalu membohong kepada rakyat Malaysia bahawa mereka ini pengganas. Tapi makna buktinya? Menipu rakyat Malaysia dengan janji - janji manis tapi tambang bas, teksi naik...Serupa perangai YAHUDI Zionis!!

1 Ogos jatuh pada hari sabtu...TURUN BERAMAI - RAMAI!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.