Sabtu, 4 Julai 2009

STUDENT POWER!!!

EMPAT CAMPUS BELA SISWA KES PUAKA – malaysiakini

Kumpulan pelajar Islam di empat universiti awam utama di Lembah Kelang sepakat melancarkan kutipan derma untuk membantu dua pelajar Universiti Malaya (UM) yang dihadapkan ke mahakamah atas tuduhan menconteng, cubaan membakar dan menceroboh dewan.

Selain Persatuan Mahasiswa Islam UM (PMIUM) yang akan mengutip dana mulai minggu depan apabila semester baru dibuka, kempen itu turut disertai PMI Universiti Putra Malaysia (UPM), Ikatan Studi Islam Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) dan Kelab Maaruf Universiti Islam Antarabangsa (UIA).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tahniah mahasiswa Malaysia, tunjukkan solidariti anda. Inilah masanya untuk menunjukkan zaman kegemilangan mahasiswa pada tahun 1970an dan 2000..jangan takut pada ugutan PUAKA dan isterinya iaitu Najib.

Anda dipihak yang benar....si PUAKA hingga sekarang tak nafikan apa - apa...maknanya betullah.

Sebagai bekas pelajar, saya menyeru...bangkit dan terus bangkit...jangan takut dengan Rosmah..dia tu hanyalah wanita PUAKA!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.