Selasa, 28 Julai 2009

3 Hari Sebelum 1 Ogos 2009

29/8/2009, bermakna tinggal 3 hari saja lagi perhimpunan raksasa rakyat membantah akta zalim iaitu ISA. 3 hari saja lagi kita rakyat Malaysia akan merakamkan sejarah yang paling besar dalam negara kita. Perhimpunan aman...diulangi sekali perhimpunan aman akan mencatatkan sejarah yang tersendiri dimana ratusan ribu rakyat akan membanjiri jalan-jalan di Kuala Lumpur untuk membantah akta zalim ini.

Buat anak muda Malaysia, bangkitlah. Sertailah perhimpunan ini. Jangan bimbang dengan kelompok kecil PERWARIS (PEKIDA), PERKASA (ketuanya perangai macam Zionis Yahudi), ahli - ahli silat lincah. Apa yang mereka boleh lakukan? Pukul? Provoke? Bergaduh?

Sebaik melihat ratusan ribu tentera merah dan hitam berarak..pasti hati mereka gerun. Kita jangan sesekali mengapakan mereka. Jangan sesekali mencuba untuk melukakan mereka. Biarkan mereka lari bertempiaran melihat ratusan ribu rakyat berarak untuk mengadap Yang Dipertuan Agong. Biarkan mereka bertempiaran lari laksana syaiton dan iblis mendengar suara azan. Biarkan mereka bertempiaran lari umpama Yahudi melihat tentera Rasulullah s.a.w dipintu kota Khaibar.

Biarkan mereka!!

Kita berada dipihak yang benar. Orang Cina mahu membela sahabatnya kaum Melayu yang paling ramai ditahan di bawah ISA. Orang India mahu membela orang Melayu yang paling ramai ditahan di bawah ISA.


Kita harus bertambah semangat kerana DSAI akan memimpin kita sekali lagi. Beliau bakal memimpin himpunan bersejarah ini. Jangan takut wahai sahabatku. Kita seharusnya lebih bersemangat untuk berhimpun. Kebangkitan ratusan ribu rakyat ketika tarikh tersebut akan membuka mata masyarakat yang masih tertipu dengan dakyah Umno bahawa mereka masih membela Melayu walhal masih ramai lagi tahanan ISA yang berbangsa Melayu dan beragama Islam. Jika DSAI sanggup, kenapa kita harus gentar!! Anak muda Malaysia harus berani dan bersemangat untuk hari bersejarah ini. Hari di mana yang hak bertemu dengan yang BATIL!!

Pastikan 1 Ogos 2009 pada jam 2 petang nanti..apabila kita mula berhimpun dan memulakan perarakan ini...gelombang merah dan hitam akan datang membadai umpama TSUNAMI!!

Ini janji kita!!

MANSUH..MANSUH..MANSUH ISA!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.