Rabu, 29 Julai 2009

Islam Dan Melayu Bukan Penakut Sampai Nak Kena Ada ISA

Kalau orang PERWARIS, PERKASA, PEKIDA (pertubuhan yang penakut dan kanser untuk orang Melayu) mengatakan orang Melayu perlu pada ISA..sebenarnya mereka hanyalah mahu ISA khas untuk Umno. ISA akan memastikan Umno terus berkuasa.

Jika bekas MUFTI PERLIS Dr. Mohd Asri Zainul Abidin boleh mengatakan ISA zalim. Orang Islam tidaklah bacul. Menggunakan ISA untuk membela Islam dan Melayu benar - benar membuktikan orang Islam dan Melayu bacul kerana tidak mampu berhujah untuk menangkis hujah pihak yang lain.

Jika PERWARIS dan PERKASA Zionis masih mahu mempertahankan ISA. Ini bukti tahap keintelektualan mereka masih rendah atau dalam erti kata yang lain BODOH!!

Jika PERWARIS dan PERKASA Zionis masih mahu mempertahankan ISA. Ini membuktikan mereka PENAKUT untuk berhujah. Ya memang mereka penakut!! Jangan lupa bagaimana ketika GMI ajak mereka berdebat berbagai syarat dibaginya namun haram tak datang!!

Jadi buat sahabat - sahabatku yang beragama Islam dan Melayu, mari kita turun berdemo untuk membuktikan pada orang bukan Islam dan bukan Melayu, kita tidak bacul. Kita berani menghadapi apa saja cabaran tanpa perlu pembelaan zalim daripada ISA!!

1 ulasan:

  1. muka tak malu mengaku PERWARIS dan PERKASA....konon2 bela orang Melayu...dasar muka bertampal H1N1... orang Melayu tak sokong pun puak2 ni....

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.