Khamis, 30 Julai 2009

Dah Tau Perhimpunan Haram..Yang Korang Nak Buat Juga Apa Hal!!!

"Perhimpunan haram seperti ini hanya akan menyusahkan rakyat dan bantahan beribu orang adalah hanya suara minoriti sahaja berbanding dengan majoriti rakyat yang muak dengan demonstrasi dan perjuangan yang tidak berasas serta tidak mendapat sokongan majoriti rakyat Malaysia," tegas kanyataan bersama itu.

baca seterusnya : Malaysiakini

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nampak tak kebebalan puak - puak pembela ISA ni...dah nampak benda ni perhimpunan haram yang korang nak buat juga apahal...kata suruh patuh undang - undang. Ni hangpa pun tak patuh..

Cakap macam ulaq (ular)...aku dah kata..depa ni bela ISA untuk Umno bukan untuk MELAYU..tak percaya..dari dulu lagi depa hina Melayu..nah buktinya!!




Membohong ja kerja depa!!

Jangan jadi bodoh boleh tak??

1 ulasan:

  1. yang majoriti itu lah yg bacul, asyik kena tipu dek pemimpin UMNO saja dari dulu kini selama selama nya, kesihan sampai bila hampa semua nak cerdik
    Perhimpunan tu halal , yg dok tangkap orang tanpa bicara tu, tak ke haram, yang tu la kerja haram.
    Awat la bodoh sangat hang ni.

    BalasPadam

JANGAN JADI BACUL DENGAN TAK MELETAKKAN NAMA SENDIRI ATAU SAMARAN KETIKA HENDAK MENINGGALKAN KOMEN DI BLOG INI..ORANG YANG BERSELINDUNG DENGAN TANPA NAMA ORANG YANG TIDAK BERANI MEREMPUH KEBENARAN. JADI BLOG INI AKAN MENYIARKAN KOMEN - KOMEN ORANG YANG BERDAFTAR SAHAJA.